Potkat tak své šestileté já

Když jsem byla malá, bylo všechno jednoduchý. Když jsme si ve školce za budovou dali pusu, byli jsme svoji do konce života. Bylo to prostě jasný. Když pršelo, stačilo jít za mamkou a říct si o kakao. Když jsme byly nejlepší kámošky, dělily jsme si bárbíny a čokošku, a nic nebylo víc. Lidi, kteří měli psa, byli ti hodní. Když mě naštvali naši, dala jsem si u babičky o trochu větší buchtu.

Všechno bylo jednoduchý. Krásný. Většina lidí by chtěla mluvit sama se sebou za pár let, aby se mohli zeptat, co bude a co mají udělat jinak. A přitom by nám možná nejvíc pomohlo zeptat se svého šestiletého já, co by dělalo.

Tak už nemusíte. Vychází knížka, která vám s tím pomůže. Tým malých odborníků z mateřské školky  se podíval na nejzávažnější dospělácké otázky. Co dělat, když máte depku? Jak se zachovat, když na vás spadne letadlo? Nebo lavina? Jak přežít sám se sebou a co dělat, když potkáte ufona? Všechno je to jasný. Jenom my dospěláci to už nevidíme.

Jestli na vás teda padá depka z podzimu, vlastního života, nebo toho, že nemáte dárky na Vánoce, sáhněte po ní. Na Martinus.cz je už v předprodeji -> http://bit.ly/JakPrezitVKostce.



12 komentářů

  1. To je naprosto boží, moc díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně mě zaujal název článku, ten si fakt vystihla :) A knížka vypadá skvěle :)

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je nejvíc geniální nápad.

    Někdy mi přijde konverzace s dětma mnohem víc obohacující než s dospělýma. Už jenom proto, že pro ně není žádný téma tabu.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem viděla v TV nějakou anketu, kde se právě ptali školkových dětí na různý otázky ze života, někdy to bylo k popukání a někdy jsem se docela pozastavila, jakou měly ty děti pravdu. Tahle knížka je skvělej nápad a až se objeví, určitě jí nenechám bez povšimnutí. Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je super :D to snad opravdu někomu koupím ! :D

    Kačka
    http://katiebutterfly.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňuju jak dokáží být děti bezprostřední a nekmoplikované, se vším jsou hotové a přitom to neztratí své kouzlo :). Mrknu na ní v knihkupectví.

    OdpovědětVymazat
  7. Objednáno. Těším se. Budu chytřejší

    OdpovědětVymazat
  8. Objednáno. Těším se. Budu chytřejší

    OdpovědětVymazat
  9. Nadělila jsem si ji pod stromeček a ta kniha je fakt naprosto boží :)))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall