Automatické štěstí

Jako dítě jsem řešila během Vánoc několik záhad (jak se s tím vším protáhne ventilačkou, jak to všechno unese, kde parkuje, jak vlastně vypadá, kam zmizel kapr z vany a tak dále). Měla jsem miliony otázek.  

Nikdy jsem se ale nebála, jestli mi Ježíšek vůbec něco přinese. Jestli k nám taky dorazí. Jestli viděl můj dopis. To bylo vždycky jasné. Jsou přece Vánoce! Ježíšek tu bude, a zrovna tak dárky. A ono to opravdu bylo jasné a jednoduché, jen to nebylo Ježíškem, ale našima. To naši udělali všechnu tu krásu a zařizovovali, abychom každý rok věřili v něco dalšího. 

 Já ještě děti nemám. Ale vím o některých, které to automatické štěstí nemají. Nakupte letos pár dárků navíc dětem, které nemají rodiče. Stačí jeden. Nemusí to vlastně nic stát, klidně se zapojte do #trpytivaradost a #radostnaprovazku a jen pošlete něco, co vám leží v šuplíku, dál. My jsme si na letošní Vánoce vybrali tyhle 3 projekty, třeba se vám taky budou líbit. 


Splňte přání prckům z dětských domovů 
Koukněte se na www.milyjezisku.eu a vyberte si přání dětí z dětských domovů, které chcete splnit. Je to jednoduché - vyberete si přání, admini vás propojí s daným dětským domovem, koupíte dárek, zabalíte a pošlete. 

Darujte svá cinkrdlátka 
Projděte své šperkovnice a pošlete trochu třpytu dál, udělá určitě víc radosti než vám na jednom večírku za rok. Katka s Ladou zorganizovaly sbírku pro holky parádnice z dětských domovů #trpytivaradost. Vše můžete poslat poštou, nebo nechat v kavárně Místo na Hrančanské do 14. prosince. 

Darujte třeba yoyo 
Kluci moc na šperky nejsou, a tak Adam a Ondřej zorganizovali sbírku dovednostních hraček, jako jsou yoya, kendamy, hlavolamy a společenské hry. Věcí, co vám doma leží v šuplíku, můžete donést taktéž do Místa, do 14. prosince. 

Ať splníte co nejvíc přání, Ježíšci. 
Protože když můžeš, tak musíš. ;-)
 P.S.: Já posílám do Místa tenhle setík pro menší i větší princezny. Z dopisů na www.milyjezisku.eu jdeme plnit přání Ondry, Bohuslava, Dominika a Natálky (chtějí činky, nový míč, Twister a pokerové karty, povlečení a pánskou kosmetiku).

4 komentáře

  1. Vyklízím byt podle knihy Zázračný úklid. Ačkoliv autorka radí nemilosrdně vyházet vše, co člověku nedělá radost, snažím se věci rozdávat. Takže k oblečení pro Food not bombs a do freeshopu si připisuji Místo :)
    A pokusím se vybrat alespoň jeden dárek pro děti z milyjezisku.eu. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  2. Dětem s dětských domovů kupujeme s rodinou dárky už krásných 15 let. Dříve byly Stromy splněných přání v různých OC, dnes je to hlavně přes internet, ale proč ne. Pro ty, co chtějí darovat, ale mají málo času, je tu tento projekt: http://www.stromsplnenychprani.cz/ - tam jen zaplatíte vybraný dárek a o nic se nestaráte.
    Moc se mi líbí to posílání šperků, do toho se také zapojím. Díky za inspiraci.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. To, že existují podobné projekty, mi dělá fakt velkou radost (a jo, vím, že už je po Vánocích).
    A mimochodem, tenhle novej blogovej kabátek je skvělej.

    OdpovědětVymazat
  4. Barbora: Knihu jsem četla a popravdě jsem vůbec nepochopila, proč v ní není na tolika stranách ani jediná zmínka, že by člověk mohl něco z toho, co vyhazuje např. darovat na charitu, věnovat do dobročinného bazárku atd... obzvlášť, když autorka radí vyhazovat i knihy!

    OdpovědětVymazat

© #FF69B4 Panda
Maira Gall